Produkter

Bok - Attraktionslagen på fem fingrar

Attraktionslagen lever du med dagligen - oavsett om du vet om det eller inte.

I del 1 i boken får du ur ett varför-då perspektiv på ett enkelt och jordnära sätt förklarat varför, hur, när och för vem attraktionslagen fungerar. Du får även Attraktionslagen förklarad ur ett kvantfysiskt, mentalt, andligt och vetenskapligt perspektiv.

Del 2 ger dig kunskap om hur du strukturerat går från önskning till universums leverans.

Del 3 ger dig information om hur du går från 3e till 5e dimensionen.

Frakt ingår i priset.

Kraft på 21 dagar - arbetsbok för attraktionslagen

Denna bok är en analog inspirationsbok att fylla i dag för dag för att bli mera medveten om dina val. Dina dagliga små val är de som skapar ditt liv.
Boken är uppdelad i tre avsnitt, Utrensning, Stabilisering och sista men inte minst Kraftpåfyllnad. För dig som förstår Attraktionslagen och att fokusering är viktig är den oumbärlig som verktyg.

Vill du tydliggöra vad som är viktigt för dig är detta en bra bok.

Bok - Kraften i kärlek och rädsla

Attraktionslagen arbetar fungerar till 95% utifrån känslor. Därför är det viktigt att känna till hur våra grundkänslor kärlek och rädsla stödjer oss, men också spelar vårt undermedvetna spratt. Alla val och handlingar vi gör, medvetna eller undermedvetna, görs alltid utifrån att vi vill må bra.
Det inre vägledningssystemet, känslorna, ger dig kvitto på dina beslut. En oumbärlig bok för den som förstår lagen om attraktion och vill lära sig mer om hur man håller sitt känslokonto i en hög vibration.

Kraftkort

45 inspirerande affirmationskort med tilltalande korta texter samt en avslutande insiktsfråga. Kan användas som dagliga kort eller när du funderar över något speciellt och vill få mer klarhet. Levereras i en snygg, miljövänlig ask att förvara korten i.

Bli din egen Kraftcoach

Livets Kraft som ekonomi - mer kraft ut än in ger underskott. Men med rätt verktyg går det bygga sig själv till kraftmiljonär. Boken ger dig tillgång till en kraftfull och strukturerad metod för att känna igen dina kraftuttag/kraftminus och dina kraftinsättningar/kraftplus.

För att förstärka tillväxten på ditt kraftkonto får du även tillgång till de bästa självcoachande frågorna så du kan bli din egen Kraftcoach.

ord pris 260 kr

Gör så här för att beställa produkter

1. Fyll i vilka produkter du vill beställa samt dina kontaktuppgifter i formuläret här intill.

2. Skicka mail till info@kraftskolan.com vad du beställt.

3. Swisha summan för produkterna till:

Kraftskolan skickar sedan dina produkter.

Tack för ditt köp!